'Normaal shoppen' komt stukje bij beetje terug...


De gezondheid en veiligheid van onze klanten en medewerkers nemen wij uiterst serieus. We volgen de ontwikkelingen rond COVID-19 nauwgezet en handelen overeenkomstig de geldende richtlijnen van het RIVM. Eventuele nieuwe instructies van overheidswege zullen direct worden opgevolgd.


Hoewel veel coronaregels rond hygiëne en het bewaren van voldoende afstand onverminderd van kracht blijven, zijn er gelukkig ook steeds meer versoepelingen. Zo is onze ruime showroom (3.000 m2) al weer enige tijd geopend voor publiek op de reguliere openingstijden, net als voorheen en gewoon zonder afspraak!  Wel verzoeken we onze klanten nog steeds een mondkapje te dragen in de buurt van andere klanten en/of winkelpersoneel. 


Afhalen producten

Voor zover u niet heeft gekozen voor bezorging aan huis, kunt u ook naar ons magazijn komen om bestelde producten af te halen. Neemt u in dat geval graag vooraf even telefonisch contact met ons op, zodat we in overleg een geschikt afhaalmoment kunnen plannen.

 

Extra voorzorgsmaatregelen die wij nemen

  • Onze medewerkers geven u geen hand en bewaren gepaste afstand;
  • We monitoren de gezondheid van onze medewerkers voortdurend. Mensen met (lichte) klachten blijven thuis;
  • We wassen onze handen met grote regelmaat;
  • We maken de showroom extra vaak en grondig schoon.

 

Van u, als bezoeker van onze showroom en/of als 'afhaler', vragen wij

  • De voorschriften en richtlijnen van het RIVM te respecteren;
  • Uw handen zorgvuldig te reinigen voor én na een bezoek aan onze winkel;
  • Een bezoek aan onze winkel uit te stellen bij (vage) klachten die kunnen duiden op symptomen, behorende bij COVID-19 (zoals hoesten, koorts, niezen, keelklachten);
  • Bij verschijnselen als genoemd een eventueel reeds gemaakte afspraak met ons te verzetten.

 

Thuisbezorging

Bestelde meubels worden, in overleg met de klant, in principe gewoon met ons eigen vervoer afgeleverd. Vanzelfsprekend gelden hierbij dezelfde RIVM-omgangs- en hygiënerichtlijnen. Onze medewerkers zijn daarbij extra alert, teneinde zowel uw als hun eigen veiligheid zo goed mogelijk mogelijk te waarborgen.


Om onze medewerkers niet onnodig bloot te stellen aan gezondheidsrisico's, verzoeken we klanten met - mogelijk - corona-gerelateerde ziekteverschijnselen contact met ons op te nemen om in overleg een latere leverdatum te plannen. 

 

Levertijden

Omdat de coronapandemie wereldwijd gevolgen heeft voor productie en logistiek, gelden er langere levertijden voor veel van onze producten. Dat neemt echter niet weg dat er een groot aantal producten, zoals stoelen, tafels en kasten, (beperkt) uit voorraad leverbaar is. We informeren u graag over de beschikbaarheid van het door u gewenste meubel.

 

Alle hier genoemde coronamaatregelen blijven van kracht, zolang het RIVM dat adviseert en/of de Nederlandse overheid ons daartoe verplicht. Indien nodig zullen ze worden aangepast en/of uitgebreid conform eventuele nieuwe inzichten c.q. gewijzigde richtlijnen en/of verorderingen. Deze informatiepagina wordt regelmatig geactualiseerd.

 

We danken u op voorhand voor uw medewerking en begrip.

Met weerbare groet,

 

Directie en medewerkers Oudenrijn Meubel

 

 

Deze website maakt gebruik van cookies. Door verder te gaan geeft u aan hiermee bekend te zijn en akkoord te gaan.